نماینده مشهد از کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص درباره نقش رسانه‌های زنجیره‌ای در ایجاد بحران‌های کشور در مجلس خبر داد.

طرح تحقیق و تفحص درباره نقش رسانه‌های زنجیره‌ای در ایجاد بحران‌ها کلید خوردجواد کریمی‌قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از کلید خوردن تحقیق و تفحص ویژه‌ درباره شناسایی عقبه رسانه‌های زنجیره‌ای و نقش آنها در ایجاد بحران‌ها، فتنه 88، تحمیل برجام، دوقطبی‌سازی و هموار کردن راه ورود نفوذی‌ها و دوتابعیتی‌ها به کشور خبر داد.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دو تابعیتی و دارای گرین کارت ادامه داد: رسانه‌های زنجیره‌ای ماموریت دارند و نمی‌گذارند خطر نفوذ از کانال دوتابعیتی‌ها به اطلاع مردم صاحب انقلاب برسد، پایگاه‌هایی در انگلیس، فرانسه و هلند به صورت ۲۴ ساعته کار می‌کنند تا بتوانند محتوا برای رسانه‌های زنجیره‌ای تولید کنند.

وی تاکید کرد: تیتر‌های این رسانه‌ها از آن طرف آب می‌آید، مقاله‌ها را آنها می‌نویسند، جنگ روانی را آنها طراحی می‌کنند، کلمات و واژه‌ها را مهندسی می‌کنند و نمی‌گذارند ما در برجام نظرمنتقدانه خود را برسانیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: من داد می‌زنم که منافع ملی برایم مهم است اما آنها اصرار دارند تا مواضع و اقدامات ما را جناحی کنند، بزرگترین خیانت دو قطبی و جناحی کردن مردم به القابی مانند تندرو، کندرو، اصلاح‌طلب و ... است.

کریمی‌قدوسی با بیان اینکه آنها اجازه نمی‌دهند مردم واقعیت را بشنوند، افزود: رسانه‌های زنجیره‌ای چهره‌ افرادی را که حرفی برای گفتن دارند در رسانه‌ها مشوش می‌‌کنند؛ تا خبری رسانه‌ای می‌شود اعلام می‌کنند این شخص جزء اعضای جبهه پایداری است در صورتی که من اصلا سمت جبهه پایداری نرفته‌ام و فراخوانده هم نشدم. 

نماینده مردم مشهد و کلات تصریح کرد: این ننگی است که این‌ها به راه انداخته‌اند و تحقیق و تفحص ملی درباره دو تابعیتی‌ها را به نفع جریان نفوذ زیر سوال می‌برند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: محتوای طرح تحقیق و تفحص از عقبه رسانه‌های زنجیره‌ای آماده است، از رسانه ملی درخواست دارم تا این موضوع را رصد کند که رسانه‌های زنجیره‌ای در این سال‌ها چه کار‌هایی انجام داده‌اند و نقش رسانه‌های زنجیره‌ای در برجام و نرسیدن حرف منتقدین چه بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
امیدوارم بحران های موجود در کشور رفع شه
آخرین اخبار